Tel. 0743.10.34.20 | 021.222.09.52
Str. Sandor Petofi nr. 4, Bucuresti

Cursul prezinta tehnici de fidelizare si atragere a clientilor si ofera abilitatile practice in modul de perceptie al clientului, castigarea si pastrarea increderii clientilor, atitudinea fata de sine, fata de clienti, fata de companie.

trends-day-and-night-2

Focus:

  • Rafinarea calitatilor de comunicare cu fiecare categorie de clienti in parte
  • Puterea limbajului non-verbal
  • Ce cuvinte folosim, ce cuvinte evitam?
  • Constientizarea elementelor definitorii ale clientilor: asteptari/nevoi reale si aparente
  • Motivare – atitudinea fata de sine, fata de clienti, fata de companie
  • Cum abordam clientii speciali si gestionarea situatiilor dificile

Beneficii:

  • Intelegem cum sa castigam si sa pastram increderea clientilor
  • Constientizam cauzele care creaza dificultati in interactiunile umane
  • Avem mai multi clienti fideli
  • Muncim mai usor
  • Ne confruntam cu mai putine situatii dificile

Durata cursului: 1 zi

(Nu exista un orar prestabilit. Se discuta la inscriere, in functie de disponibilitate si numarul de participanti)

Pentru detalii, contacteaza-ne la: 0743.10.34.20 sau 021.222.09.52

Conditii de participare:

  • Aveti nevoie de o copie a actului de identitate
  • Trebuie sa completati o fisa de inscriere

Parteneri DC Nails Academy