(004)-0743.10.34.20 | (004)-021.222.09.52
4, Rue Sandor Petofi, Bucarest

Cursul prezinta tehnici de fidelizare si atragere a clientilor si ofera abilitatile practice in modul de perceptie al clientului, castigarea si pastrarea increderii clientilor, atitudinea fata de sine, fata de clienti, fata de companie.

trends-day-and-night-2

Focus:

  • Rafinarea calitatilor de comunicare cu fiecare categorie de clienti in parte
  • Puterea limbajului non-verbal
  • Ce cuvinte folosim, ce cuvinte evitam?
  • Constientizarea elementelor definitorii ale clientilor: asteptari/nevoi reale si aparente
  • Motivare – atitudinea fata de sine, fata de clienti, fata de companie
  • Cum abordam clientii speciali si gestionarea situatiilor dificile

Beneficii:

  • Intelegem cum sa castigam si sa pastram increderea clientilor
  • Constientizam cauzele care creaza dificultati in interactiunile umane
  • Avem mai multi clienti fideli
  • Muncim mai usor
  • Ne confruntam cu mai putine situatii dificile

Durata cursului: 1 zi

Parteneri DC Nails Academy

Info Confidențialitate Date
Referitor la regulamentul de protecție al datelor, vă informăm că acest site poate colecta următoarele date:
Citiți informațiile complete accesând Termeni și Condiții
Anumite condiții sunt obligatorii. Vă rugăm să le acceptați pentru a putea merge mai departe.